Föräldraföreningen har funnits sen 90-talet och vi har varit olika föräldrar som genom åren haft glädjen att följa kårens aktiviteter på flera sätt.  Förutom att vi ordnar kaffe och fika vid t.ex. Öppet hus och Fixardag, så samordnar vi julskyltningen och ordnar evenemang för ledare m.fl. det kan vara bowling, julbord och vandringar i naturen. Vandringarna i naturen och alla våra möten är alla föräldrar välkomna till! Vi träffas oftast en gång i månaden under terminerna med vissa anpassningar efter vad som ska ordnas den terminen/ årstiden. Håll utkik efter mer information från oss på vår Facebook sida och här på hemsidan.

Är du intresserad av att vara med i föräldraföreningen eller vill du veta mer så kontakta engelholms.scoutkar@gmail.com

I dagens läge är föräldrarföreningen vilande, men är du intresserad av att starta upp det igen så tveka inte om att höra av dig.